elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

17 martie 2018

După ce ne-am întâlnit - Impresii

Incerc sa gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie acest roman, dar mi-este foarte greu. Pot incerca prin a va spune ca nu este cea mai prosta carte pe care am citit-o, acest palmares la castigat "Barbati si alte catastrofe". Dar cu siguranta este a doua cea mai proasta carte citita de mine.
Mi-am propus sa o citesc pentru ca am vazut ca este una din cartile populare la ora actuala. Dar pentru mine a fost o mare dezamagire. Noroc ca am multe carti pe lista de asteptare si o voi da repede uitarii. Este prima dintr-o serie de vreo 5 volume (After). Am citit-o si o sa ma opresc aici cu aceasta serie pentru ca sunt mult prea multe carti bune care merita citite.
Chiar ma intreba cineva de ce nu am abandonat-o in momentul in care m-am prins ca nu pe placul meu. Sincera sa fiu, motivul principal este faptul ca nu mai vreau sa las lucrurile pe jumatate neterminate, chit ca nu merita atentia mea.
Nu as critica autoarea in sine, ci mai degraba povestea asta de du-te vino care e un pic enervanta. Din ce observ pe site-uri si din vinzarile cartilor, pare sa aiba priza la cititori. Probabil pentru scenele picante erotice are asa succes in randul anumitor categorii de cititori (eu presupun ca in principiu e vorba despre adolescenti).
Acestea fiind spuse, inchei prin a va spune cu regret ca acesta carte face parte, dupa parerea mea, din categoria cartilor care nu merita sa fie citite. Dar daca totusi o cititi si voi va invit sa reveniti cu parerea voastra legata de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...