elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

27 martie 2018

Dragul si devotatul Dexter - Impresii

Sunt subiectiva in ceea ce priveste parerea mea despre acest roman. Mi-a placut foarte mult filmul, iar acum romanul vine ca o intregire a filmului.

Dupa parerea mea, Jeff Lindsay a creea un personaj exceptional de care nu ai cum sa nu te indragostesti, desi el este un personaj negativ la urma urmei.
Am fost impresionata si de acest al doilea volum al seriei Dexter, si, desi urmatoarele nu sunt traduse si in romana, sunt convinsa ca le voi citi, pentru ca-mi place prea mult ca sa renunt la aceasta serie.
Daca va plac serialele criminaliste si romanele politiste atunci va recomand cu mare caldura sa cititi seria Dexter pentru ca e de-a dreptul minunata.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...