elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

9 iunie 2019

Arta de a avea întotdeauna dreptate - Impresii

Mi-a placut foarte mult tratatul desi recunosc ca e destul de greu de urmarit si de inteles tot ce este acolo. Am citit si biografia autorului. Se zice ca este scriitorul/omul de stiinta sau ce a fost el, care avea cel mai dezvoltat vocabular.

Sunt tratate cazuri esentiale de dispute despre cum sa castigi anumite dispute. Tot ce scrie el acolo e logic si cumva face parte dn instinctul nostru primar, dar asa cum zicea si el la un moment dat, aceste intincte primare ne sunt suprimate de sistemul educational, si modelate astfel incat sa renuntam la ele.
Chiar m-a facut curioasa si voi mai citi pe viitor tratate, eseuri scrise de el. A fost un om extraordinar. Poate singurul lucru care nu-mi place legat la personalitatea lui e faptul ca era misogin, chiar si fata de mama lui.
In schimb am un punct comun cu el. Am fost nascuta la exact 200 de ani mai tarziu de la nasterea lui. Impart aceeasi zi de nastere cu o personalitate si asta ma face sa ma simt mandra.
Va recomand cu toata caldura sa o cititi si voi desi cele 140 de pagini pot fi o provocare chiar si pentru cel mai pasionat cititor.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...