elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

18 iunie 2019

Arta subtilă a nepăsării. O metodă nonconformistă pentru o viață mai bună - Impresii

Este o carte de dezvoltare personala pe care mi-a recomandat-o prietenul meu, Dani. Treceam printr-o perioada stresanta si mi-a cautat pe bookster carti care mi s-ar potrivi si care m-ar ajuta sa depasesc momentul.
Nu stiu daca am depasit momentul, dar mi-am redescoprit pasiunea pentru carti. Nu stiu daca am devenit mai nepasatoare, dar cu siguranta am invatat sa fiu orientata pe ce vreau eu sa fac, si nu pe ce evor altii sa fac.

Mi-am dat seama ca trebuie sa-mi pretuiesc mai mult timpul meu si ca trebuie sa mi-l petrec asa cum imi doresc si facand lucruri care imi fac mie placere. Sunt putine persoane care merita atentia mea asa ca mi-am dat seama ca timpul meu liber trebuie sa-l investesc in mine si nu in altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...