elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

12 iunie 2019

La multi ani, Sheherezada!!!


Dragi mei,

Astazi se implinesc 10 ani de cand a inceput acest blog. Eram inca o copila, as putea spune, cand am inceput acest blog. Era gandit ca un loc in care sa se poata discuta despre carti. Intr-un final a ajuns sa fie un jurnal deschis cititorilor despre mine si cartile pe care am avut ocazia sa le citesc de-a lungul timpului. A ajuns sa se maturizeze odata cu mine.
Daca la inceputuri aveam 21 de ani, studenta in anul 2 de facultate (in domeniul IT), timida, naiva si inocenta, am ajuns in cei 10 ani sa-mi depasesc anumite limite si bariere pe care  nu credeam vreodata ca o sa ajung sa le depasesc. Am ajuns sa-mi descopar pasiuni noi: am reusit sa calatoresc in afara tarii, sa invat sa schiez, sa ma adaptez in orase noi printre oameni straini, sa descopar autori noi si genuri noi, mi-am facut prieteni noi, am cunoscut bucurii si dezamagiri, dar de cele mai multe ori blogul a fost locul meu de refugiu.
As putea spune ca e cea mai lunga relatie pe care am reusit sa o am cu ceva sau cineva.
Mi-as dori sa pot sa ii acord mai multa atentie si sa nu arunc de multe ori postari in graba sau preluate de pe alte bloguri sau site-uri, doar ca nu raman in urma cu rezumatele. Mi-e foarte greu sa fac un rezumat al unei carti daca nu ma apuc imediat de ea sau daca nu m-a impresionat prea tare.
Oricum am de gand sa-l updatez si modernizez, sa-i aduc ceva nou care sa-l faca mai atractiv decat este.
Ce ziceti? Aveti ceva sugestii? Le astept fie pe adresa mea de mail, pe facebook sau chiar in comentariile de la aceasta postare.
De asemenea astept recomandari de carti din partea voastra.
Va multumesc ca ati ramas alaturi de mine si de gandurile voastre bune!

Va imbratisez cu drag,
Sheherezada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...