elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

17 iunie 2019

Insomnii - Citate

"Vrei să mă cunoşti? Atunci nu-mi privi insistent chipul şi nu-mi pune etichete definitive după ce m-ai ascultat rostind doar câteva cuvinte."

"M-am încăpăţânat să mă cuibăresc în suflete neprimitoare şi reci, pe care le credeam palate frumoase şi m-am trezit captivă în nişte peşteri goale..."

"Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit."

"Dacă mă judeci doar după trecutul meu, să nu te miri dacă vei ajunge să faci parte din el."

"Nu poţi fi departe de un om cât timp îl iubeşti, fiindcă îl porţi în suflet. Aşadar, ar putea, oare, să fie cineva mai aproape de tine decât în propriul tău suflet?"

"Adevăratele comori ale unui om se află în sufletul său... sunt toate sentimentele frumoase, forţa cu care se ridică ori de câte ori viaţa îl îngenunchează, spiritul liber, bunătatea, generozitatea cu care împarte tot ce are mai bun şi mai frumos, credinţa şi iubirea cu care se dăruieşte lumii... Iar fără aceste comori, până şi cei mai bogaţi oameni sunt foarte, foarte săraci..."

"Acolo unde oamenii rănesc, Dumnezeu mângâie."

"Pietrele aruncate în alţii au efect de bumerang. Din păcate realizăm asta abia atunci când ne trezim cu capul spart."

"Zâmbetul este o rază trimisă din soarele sufletului."

"Oamenii din jurul tău sunt doar nişte spectatori. Ei asistă la spectacolul vieţii tale şi nu are nicio importanţă dacă le place sau nu cum îţi trăieşti viaţa. Ai tot dreptul să faci alegeri după bunul plac, cât timp trăieşti după principii morale sănătoase. Dar părerea oamenilor nu este importantă. Fiindcă nu ceilalţi trăiesc în locul tău, nu ei îşi vor asuma responsabilităţile deciziilor tale şi nu ei vor plăti pentru greşelile tale. Nu ei trăiesc în locul tău, aşa cum, la sfârşit, nu ei vor muri în locul tău."

"Iubire ar fi destulă, dar nu are loc printre atâtea orgolii înghesuite."

"Nu mă voi considera niciodată mai presus de alt om doar pentru că am nişte reuşite pe care alţii nu le au, pentru că sunt conştientă că fiecare om excelează în ceva, că fiecare om are ceva valoros în el, dar nu toţi ştiu asta sau nu toţi au posibilitatea să arate asta... Şi mai ştiu că întotdeauna va exista cineva mai bun decât mine."

"Eu trăiesc pentru a fi cineva în sufletul meu, nu în ochii lumii."

"Când eram mică, tata mi-a spus că sufletul meu este un castel. Că indiferent de luptele care se dau înafara lui, eu trebuie să păstrez interiorul frumos şi curat. Să nu îl aglomerez cu lucruri inutile şi să nu primesc pe oricine înăuntru."

"Ştii unde sunt bucuriile vieţii? În faptul că azi poţi vedea cerul. Că te poţi ridica din pat şi că te poţi gândi la viitor. Că eşti liber şi poţi alege cum să îţi trăieşti viaţa. Că te poţi bucura de trăiri, de arome, de tot ceea ce vezi. Că ai un loc care se numeşte "acasă". Că ai pe cine suna şi că acel om se va bucura că te aude. Că poţi spera şi că îţi poţi construi visuri după bunul plac. Că ai în fiecare zi şansa să o iei de la capăt, să te redescoperi, să devii cine îţi doreşti să fii. Că viaţa îţi oferă în fiecare zi o lecţie şi ocazii să înveţi ceva nou şi să construieşti oameni noi. Că ai un suflet viu, dependent de iubire. Zâmbeşte şi bucură-te de viaţa ta!"

"Am prieteni buni şi chiar foarte buni. Totuşi, cel mai bun confident îmi este Dumnezeu."

"Nimeni nu este suficient de corect, suficient de sincer, suficient de bun, suficient de moral, suficient de frumos, încât să îşi permită să-i arate pe alţii cu degetul."

"Dacă mă vorbeşti pe la spate înseamnă că nu îţi permiţi să fii în faţa mea."

"Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe."

"În fiecare bătrân îl văd pe tata. În fiecare femeie o văd pe mama. În fiecare om îl văd pe Dumnezeu..."

"Înainte de a zbura trebuie să alergi. Mersul târâş nu te înalţă."

"Unii nu se pot afirma fără a umbri gloria altora."

"Ştiam că lucrurile sunt de vânzare, nu şi oamenii. Şi, din păcate, unii oameni sunt mai ieftini decât cele mai banale şi nefolositoare lucruri, fiindcă se vând mult prea ieftin pentru scopuri mult prea mărunte."

"S-au găsit mereu oameni care să mă ajute să cad, dar de ridicat, m-am ridicat întotdeauna singură."

"Ceea ce mă amuză la unii oameni este că, deşi mă detestă, şi-ar dori să fie ca mine."

"Cu fiecare brânci care mă face să mă dezechilibrez şi să cad, eu mă ridic tot mai sigură şi mai puternică."

"Atunci când cunosc un om bun trăiesc sentimentul minunat că l-am îmbrăţişat pe Dumnezeu... Iar în ultimul timp simt că Dumnezeu mă ţine numai în braţe!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...