elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

9 ianuarie 2020

Dune vol1 - Impresii

Este una dintre cărțile care mi-a fost recomandată cu mulți ani în urmă de cea mai bună prietenă a mea. Dar cumva am evitat sa o citesc.
Probabil m-a speriat faptul ca e foarte mare și e formată totodată din mai multe volume.
Așa că anul acesta m-am hotarât să iau taurul de coadă și să încerc să citesc măcar primul volum.
Luna asta am fost de două ori motivată să încep cu ea povestea celor douăsprezece provocări.
Asta pentru că mi-a fost aleasă pentru tema lunii ianuarie. Mai multe detalii despre temă găsiți aici.
Este a doua carte citită pe anul acesta și o descoperire. Acum pot înțelege entuziasmul prietenei mele, m-a prins povestea foarte tare, mai ales pe finalul ei. Nu cred că vooi citi și restul volumelor în afara urmatorului, dar cu sigurață este una din cărțile care merită citite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...