elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

18 ianuarie 2020

Misery - Impresii

Este una dintre descoperirile anului! Pâna acum n-am citit Stephen King pentru că mi-era într-un fel teamă că n-o să-mi placă.
Dar nu e așa deloc. Bine știam că este unul dintre cei mai apreciați scriitori contemporani, dar credeam că stilul horror nu e pentru mine. Și într-adevar au fost vreo două momente carte care m-au înspăimântat tare rău, dar stilul în care este scrisă acestă carte te face să treci peste toate acele momente de groază cu bine și o senzație plăcută.
Mi-a plăcut tare mult Misery, și cu siguranță voi mai încerca și alte cărți scrise de el, pentru că am descoperit că-mi place și stilul horror și felul în care scrie Stephen King.
În plus s-au alăturat înca 6-7 cărți scrise de Stephen King bibliotecii mele. Așa că am de unde citi, dacă n-ar fi Bookster. 😁

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...