elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

3 ianuarie 2020

Tema lunii Ianuarie

Cum ziceam putin mai devreme in Provocari 2020, anul acesta m-am hotarat sa vin in fiecare luna cu o tema. Acea tema o voi alege la inceputul lunii.

Pentru provocarea lunii ianuarie am avut la dispozitie mai mult timp, asa ca am investit putin mai mult timp in alegerea si colectarea datelor.

Asadar nu va mai tin in suspans, tema lunii Ianuarie este: "Prietenii imi aleg cartile".
Ce presupune asta? Am rugat un prieten din cercul meu de prieteni si membrii ai familiei care ma cunoaste putin mai bine si stie intr-o masura sau alta care sunt genurile pe care le citesc, sa-mi aleaga cartile pe care va trebui sa le citesc in luna ianuarie.

Nu a ales la liber cartile, ci a fost cumva constrans de 5 criterii pe care eu le-am ales:

Iata lista celor 5 criterii:
1. O carte din cele 12 din provocarea mea anuala pentru 2020
2. O carte preferata de tine si necitita de mine
3. O carte din biblioteca mea
4. O carte de pe bookste/ biblioteca ta
5. O carte pe care doresti sa o citesti si tu dar nu ai apucat din diferite motive


N-o sa lungesc prea mult suspansul si nici n-o sa motivez alegerile lui. Tin in schimb sa-i multumesc pentru ca mi-a facut acest capriciu si mi-a ales 5 carti (care s-au dovedit a fi 10).

Cele 5 carti recomandate de aceast prieten sunt:
1) Razboi si pace de Leo Tolstoy
2) Shogun de James Clavell
3) Misery de Stephen King
4) Marele plan de Stephen Hawking
5) Dune de Frank Herbert

  Cum ziceam cele 5 carti s-au dovedit a fi 10, pentru ca trei din cele cinci sunt serii. Dar sunt carti care se anunta a fi promitatoare si chiar imi doresc sa le citesc.

La finalul lunii voi reveni cu o postare referitoare la progresul pe care l-am avut, cate am reusit sa citesc si cate le voi amana.

Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...