elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

18 iunie 2011

Glasul de otel - Impresiile mele

Ceea ce m-a atras la aceasta carte a fost titlul. Glasul de otel... nu-i asa ca suna bine?
Spre surprinderea mea chiar a fost o carte pe placul meu. Se incadreaza tot la genul povesti de dragoste, dar este diferita, poate prin faptul ca nu e plauzibila. Dar genul de carti sf prin care imposibilul devine posibil atrage foarte mult. Imaginati-va doi iubiti pe care ii desparte o distanta... dar daca distanta ar fi nu spatiala, ci temporala? Nu-i asa ca v-am starnit curiozitatea? Sunt sigura asa ca v-o recomand cu caldura sa o cititi mai ales pentru ca nici timp nu veti pierde prea mult, are doar 24 de pagini...
O puteti gasi aici daca doriti sa o cititi, asa ca ... lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...