elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 februarie 2012

Iodlerele haului - Citate

"Muscand rodul apasarii, da-mi in cap si fa-mi un bine;
C-am gustat din fructul urii si-nauntru si afara." (Instrainarea sinelui)

"Abur buruienile-l ridica,
nu e planset, cerul se preface." (Indiferenta tarziului)


"ma simt nimicul dus de vant, 
rasuflu de un bob zabava
...Murdara apa pe Pamant." (Sumbru, introspect)

"Shadows of light are disappeared
complete into the groove
trying to scream, the sound is weird,
not enough space to move..." (Shadows)

"era insa alt termen, suma nu eram "noi". " (Ecuatie)

"singurii oameni care gasesc ceea ce cauta in viata
sunt cei ce cauta greseli." (Inalienare)

"<<pace>> - statele puternice isi extindeau imperiile
la umbra unor politici de intrajutorare si respect reciproc;
<<iubire>> cuplurile se pierdeau in juraminte redundante
dupa care se reintorceau la concubinaj" (Planeta numarul trei)

"am apasat pe tragaci
si... mi-am impuscat trecutul." (Ruleta)

"De ce mereu trecutul doare,
prezentul e sumbru
iar viitorul nu exista?" (Agonie)

"Daca asa inseamna a trai,
sunt curios si eu in ce proportie
esenta fericirii e distribuita la nivel planetar. " (Agonie)

"De ce imi bate soarele in geam
si imi zambeste galben absolut,
cand nici macar o raza n-am cerut
sa-mi coloreze viata in ciclam?" (Frustrari)

"E ora bilantului;
ora cand inchid coperta jurnalului si-mi iau condeiul permanent." (Pragul de sus)

"Siderat, m-am inchis in searbada camaruta
si mi-am dat foc gandurilor.
Eram ultimul meu erou." (Deflagratie)

"Dezastrul  dezmembrarii il arunca intr-o tornada de praf,
peste manualul instructiunilor de folosire:
<<Numai pentru cei cu impozitul sperantei la zi>>." (Sperante impozabile)

"Inmultim inaltimea
Suprafata clipei rodeste triluri fierbinti si desuete." (Talmacire la Poarta raiului)

"Se intampla sa creasca... un boboc pe vlastarul
riscului... un grad in termometrul asteptarii...un
diez pe scala ecoului..." (Omul si viata)

(A)plecari pe ganduri

"Dezumanizare: Ma doare sa vad cum pana si oamenii fug de noi."

"Plomba: Ce-i fericirea? Decat un pansament al durerii."

"Resemnare: Mi-am amanetat sperantele sa pot supravietui prezentului."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...