elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

9 februarie 2012

Prada - Citate

"Noi credem ca stim ce facem. întotdeauna am fost convinsi de asta. Se pare ca nu reusim sa ne dam seama ca am gresit în trecut si deci am putea gresi si în viitor."

"Sîntem una dintre cele doar trei specii de pe planeta noastra care are constiinta de sine' si cu toate acestea s-ar putea ca autoamagirea sa fie o caracteristica mai semnificativa a speciei noastre."

"Definitia tehnica a comportamentului emergent spune ca este comportamentul care apare într-un grup fara sa fi fost programat în nici un membru al grupului."

"Sa încerci sa programezi inteligenta distribuita este ca si cum i-ai spune unui pusti ele cinci ani sa se duca în camera lui si sa-si schimbe hainele. S-ar putea sa faca si asta, dar la fel de probabil e sa faca altceva si sa nu se mai întoarca."

"Cei mai multi oameni îsi imagineaza ca evolutia este un proces cu desfasurare unica, o confluenta de evenimente datorate sansei. Daca plantele n-ar fi început sa fabrice oxigen, animalele n-ar fi evoluat niciodata. Daca un asteroid nu ar fi sters de pe fala Pamintului dinozaurii, mamiferele n-ar fi dobîndit niciodata suprematia. Daca unii pesti nu ar fi ajuns pe uscat, am fi ramas cu totii în apa si acum."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...