elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

6 februarie 2012

Prada - Impresiile mele

"Prada" este un roman pe care il citesti dintr-o singura suflare. Atunci cand mi-a fost recomandat de catre Cristian, un prieten, nu-mi venea sa ma apuc de el, avand in vedere faptul ca in format electronic cartea avea in jur de 500 de pagini si inca un motiv ar fi fost acela ca ma aflam in sesiune.
Dar n-a mai contat nimic din lucrurile astea si mi-am facut o ratie de 50 de pag/zi si asa am avut timp si pentru sesiune si pentru a citi o carte care te tine in suspans de la inceput pana la sfarsit. Acum ca am terminat-o ma voi intoarce la cartea pe care o incepusem si care va urma in curand pe blog. Va rocomand cu mult drag acest roman si sunt sigura ca nu veti fi dezamagiti de actiunea lui. Lectura placuta!

2 comentarii:

  1. As zice ca cel mai ingenios si captivant subiect al lui Crichton.. desi e parintele lui Jurassic Park si a altor cateva best-seller-uri: Sfera, Congo, Frica, Noaptea samurailor.. recomandat tuturor impatimitilor genului

    RăspundețiȘtergere
  2. carte de nota 10.dar totusi no 1 e germenul andromeda.crichton e unul din scriitorii mei preferati

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...