elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

19 februarie 2012

Iodlerele haului - Impresii

Este primul volum de poezii despre care m-am gandit sa vorbesc pe blog. Nu cred ca am mai citit in totalitate vreun volum intreg de poezii, sau daca am facut-o nu mi-au placut toate la fel de mult.


De curand am descoperit acest poet ale carui versuri pot spune ca m-au fascinat. Nu sunt eu in masura sa fac pe criticul, dar imi pot spune parerea. Este un volum de versuri scris intr-un stil modern care atrage cititorii. Eu una am stiut din primul moment in care am citit cele cateva versuri puse pe site-ul editurii ca voi citi aceast volum, desi recunosc nu sunt o mare fana a poeziilor.
Am facut un compromis, din cate spuneam, si nu regret. Mi-au placut foarte multe poezii(restul nu as putea spune ca nu mi-au placut, dar nu sunt pe intelesul meu de matematician-informatician :)) ). Cuprinde si cateva versuri in engleza pe care le-am considerat ca un bonus, precum si cateva fraze la final (eu le-as numi cugetari:D, dar acum nu stiu cum se numesc in termeni de specialitate) care sunt memorabile.
La partea de rezumat, m-am gandit sa fac un mic comentariu la una din poezii. Nu am mai facut de mult lucrul acesta asa ca sper sa-mi iasa, si mai ales sa fie pe placul vizitatorilor blogului (si-mi cer scuze fata de autor pentru stangacie - asta daca intr-o zi va ajunge pe blogul meu :D ).
Sper sa va conving ca este un volum care merita citit. Mai multe informatii despre volum  aflati aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...