elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

29 mai 2017

Blues pentru o pisica neagra - Impresii

As minti daca as spune ca mi-a placut sau ca am inteles stilul de a scrie al lui Boris Vian. E un stil complex, pe care poate doar un filozof il intelege cu adevarat.

Totusi va recomand sa-l cititi, desi e dificil de citit. Mie de exemplu mi-a luat mai bine de zece ore sa citesc 100 de pagini, pe care daca ar fi fost un roman obisnuit le-as fi devorat in 3 ore cel mult.
Singura povestire pe care am reusit sa o asimilez intr-un fel sau altul din cele 11 din cartea cu acelasi nume, este "Blues pentru o pisica neagra". Pe aceasta am si ales-o pentru a-i face rezumatul, desi sunt convinsa ca n-am inteles-o asa cum trebuia, o sa o trec prin filtrul meu de cititor de literatura obisnuita.
Va multumesc pentru vizita si va urez lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...