elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 mai 2017

Suge-o, Ramona! - Impresii

Sa fiu sincera nu auzisem de comedianul Andrei Ciobanu. Il auzisem de vreo cateva ori la radio unde era ceva prezentator al unei emisiuni dar cam atat.
La un moment dat l-am auzit promovandu-si cartea asa ca anul acesta am zis, fie hai sa vad ce-i de capul ei. Desi titlul nu ma atragea(recunosc de multe ori iau decizia de a citi o carte si dupa titlul ei).
Nu pot spune ca m-a dezamagit, dar nici ca am descoperit o capodopera literara. E intr-adevar un stil interesant, comercial as putea spune. Se citeste repede si usor, iar pe alocuri cuprinde si pasaje amuzante, uneori dramatizand un pic prea tare. Nu stiu daca este o carte autobiografica sau pur fictiune, dar cred ca a dat lovitura cu ea Andrei.
Bravo si multa bafta!
A aparut si ceva continuare la aceasta: Suge-o, Andrei!
N-am citit-o, am cumparat-o (poate intr-o zi o sa-mi dea si autograf, cine stie!) si astept sa-i vina randul, dar pentru moment am alte prioritati literare!
O recomand pentru divertisment, dar nu minorilor!
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...