elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

3 mai 2017

Cel care ma asteapta - Impresii

Povestea ilustrata in romanul scriitoarei Parinoush Saniee este de-a dreptul plina de emotie. Doar citind acest roman vei ajunge sa intelegi cu adevarat traumele prin care treceau si poate inca trec anumite femei din Iran si alte tari musulmane.

Este o carte care categoric merita citita, si ma bucur tare mult ca mi-a fost recomandata de colega mea, Anca, careia ii si multumesc cu aceasta ocazie pentru toate recomandarile de carti pe care mi le face. Nu ma asteptam sa-mi placa prea mult, pentru ca personal cultura musulmanilor mi se pare complexa si poate uneori de neinteles, dar inca din primele pagini m-au captivat povestea si personajele. Personajul feminin al cartii este o eroina care reuseste sa-si creasca trei copii, trecand prin traume si drame prin care nu multi ar reusi sa treaca cu succes.
Este o carte mare, avand aproape 400 de pagini, dar va garantez ca de la un moment dat nici nu veti mai observa cum zboara timpul pe langa dumneavoastra.
Lectura placuta!

Un comentariu:

  1. Buna ziua. Nu stiu daca va plac sf-urile clasice. Isaac Asimov are o saga cu un detectiv uman si un partener robot foarte bine scrisa: Caverne de otel, Soarele gol, Robotii de pe Aurora. In ordinea aceasta.

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...