elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

9 mai 2017

Cel care ma asteapta - Citate

"Exista un singur baiat minunat pe pamant si e cel al fiecarei mame."

“De ce investești atît de mult în fata asta? Nu merită, va trebui să plece, să se căsătorească…. în curând va fi a altcuiva, trudești atît și, până la urma, vei fi nevoit să cheltuiești mai mult ca să o trimiți de aici”.


“Atunci simțeam că îmi vine să-l îmbrățișez, să-l sărut, dar nu puteam, pentru că e necuviincios ca o fată să sărute un bărbat, chiar dacă este vorba de tatăl ei.”

“Dumnezeule! Ce hal de tradiție era asta? Mai întâi au vrut să mă omoare pentru un simplu schimb de cuvinte cu un bărbat despre care știam multe lucruri, pe care-l iubeam și eram gata să-l urmez până la capătul Pământului, iar acum voiau să mă culc cu un străin care nu-mi inspira decât teamă”.

“Voi deveni o păcătoasă ca Parvin Khanum? Dar ce era păcatul cu adevărat? Și apoi, față de cine și în legătură cu ce aș fi fost vinovată? Să mă culc cu un bărbat pe care nu-l cunoșteam și nu-l iubeam și care avea dreptul să mă atinga numai pentru că altcineva rostise o formulă și eu fusesem obligată să spun “da”, sau să continui să iubesc un altul, cu care aș fi vrut să-mi petrec viața, dar care nu era soțul meu? Care din cele două era adevăratul păcat?”

“Se spune că atunci cînd un bărbat își ia soție, se oprește, când se naște primul copil, cade în genunchi, al doilea îl îndoaie și la al treilea dispare.”

“Pentru mătușa mea, toți oamenii de pe fața pământului erau niște păcătoși împuțiți, în afară de ea, evident.”

“E într-adevăr ciudat cum soțul, chiar și cel mai rău, poate să reprezinte un sprijin important pentru o femeie în momentele grele.”

“Pânâ când va trebui să trec examene? De ce mă pune Dumnezeu mereu la încercare? Vrea să-și arate omnipotența în fața unei sărmane disperate ca mine? Nu vreau să trec probele lui.”

“Tot ceea ce îmi doream am obținut în ziua în care nu mi-am mai dorit.”

“Oamenilor le place să-și inventeze eroii ca să se poată ascunde în spatele lor, ca aceștia să vorbească în locul lor și să devină țapul ispășitor dacă ceva merge strâmb, lăsându-le celorlalți posibilitatea să fugă.”

“Nimeni nu ne vrea pentru noi înșine, pentru ce suntem, toți ne vor pentru ei înșiși.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...