elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

4 iulie 2017

Dupa ce te-am pierdut - Citate

„Dintr-o dată, mă simțeam bucuroasă că el era acolo ca să mă sprijine, într-o lume în care era atât de ușor să te prăbușești.”

„Poate toată libertatea-cea fizică, individuală-venea doar odată cu sacrificiul cuiva sau a ceva anume.”

„Asta face o catastrofă: să alunge din viața ta lucrurile neimportante și îndoielile, acele oare chiar ar fi trebuit și ce-ar fi fost dacă.”

"Sa divortez? sunt catolica, Louisa. Noi nu divortam. Noi doar ne facem sotii sa sufere pentru o vesnicie!"

"La început, o să te simţi puţin stânjenită în noua ta lume,
întotdeauna te simţi ciudat când eşti izgonit din zona ta de  confort. Dar în tine, Clark, există o foame de cunoaştere. Curaj.
Pe care l-ai îngropat, aşa cum fac majoritatea oamenilor.
Trăieşte bine. Pur şi simplu trăieşte." 


"Acestea sunt lucrurile pe care le-am invatat despre ce inseamna sa fii parinte, fara sa fiu, de fapt, unul. Ca orice ai face, probabil vei gresi. Daca esti crud sau nepasator ori neglijent, vei lasa cicatrice in sufletul copilului tau. Daca esti iubitor si grijuliu, incurajandu-l si laudandu-l xhiar si pentru cele mai marunte reusite- ca se trezea la timp ori ca reusea sa nu fumeze toata ziua-, atitudinea aceasta il distruge, dar intr-un mod diferit."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...