elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

16 iulie 2017

Harry Potter si copilul blestemat - Impresii

Ma declar fan convins al seriei "Harry Potter", asta daca nu observaserati deja. Sunt cartile dragi ale adolescentei mele (le-am citit undeva prin liceu-facultate).

Asa s-a intamplat si cu "Harry Potter si copilul blestemat", am indragit-o inca de la primele pagini, mai ales pentru ca povestea se continua 19 ani ani mai tarziu, cand personajul principal al seriei era un om in toata firea  (asa cum ar trebui sa fiu si eu) insurat si cu doi copii. Unul dintre personajele principale ale cartii este acum copilul lui, Albus.
Desi nu mi-a placut foarte tare niciodata sa citesc piese de teatru (imi place in schimb sa le vad), cu piesa asta a fost parca altfel. La inceput m-a deranjat un pic sa citesc numele fiecarui personaj si sa trec de la un personaj la altul, dar usor usor am inceput sa ma acomodez. Chiar am realizat ca e mai usor de citit o carte scrisa sub forma de piesa de teatru, pentru ca are avantajul de a avea foarte putina descriere, si mai mult dialog, si bineinteles ca orice cititor mai amator, asa ca mine, apreciaza dialogul la o carte, sau pozele :D.
E o carte foarte frumoasa si o recomand celor care au citit sau vizualizat filmele, ceilalti s-ar putea sa nu inteleaga mare lucru din ea, pentru ca e legata de actiunea desfasurata in urma cu 19 ani la Hogwarts.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...