elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

13 februarie 2018

Comoara din insula - Impresiile mele

Este o carte care mi-a fost trimisa de echipa Bookster ca si lectura surpriza de "Secret Santa".
La inceput, cand am vazut copertile, nu am fost prea impresionata de alegerea facuta de Bookster.

Dar de indata de ce m-am apucat de lecurarea ei am realizat ca, desi probabil am trecut cu mult de varsta recomandata unei lecturi de acest gen, este o capodopera pe care nu trebuia sa o ratez in lista celor o mie de carti pe care le voi citi pana la sfarsitul vietii :). Este o carte despre pirati si despre aventurile unui baiat care se duce in cautarea unei comori pe o insula alaturi de o echipa de fosti pirati sau vanatori de comori.
Este o carte pe care o recomand cu drag! Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...