elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

25 februarie 2018

Vise intunecate Dexter - Impresiile mele

Este una dintre cele mai mult ravnite carti de catre mine. Mi-am dorit sa o citesc inca inainte de a stii de existenta ei. Va puteti imagina asa ceva? Probabil ca nu!

Da, asa este. Am vazut serialul cu cativa ani in urma, pe vremea studentiei mele, la recomandare lui Mihai, si m-am "indragostit" la nebunie de personajul Dexter. Mai tarziu, cand am descoperit goodreads-ul am aflat ca exista de fapt carti dupa care a fost inspirat filmul, si mi le-am dorit, dar avand in vedere ca erau disponibile doar in engleza si cum eu cu engleza nu sunt asa de prietena precum pot spune ca sunt cu romana, am renuntat la ideea de a le citi. Dar iata ca anul trecut le-am descoperit pe Bookster. Mai intai la o prietena de-a mea care le-a imprumutat si atunci am zis ca trebuie sa le citesc neaparat.. cat timp mai apuc.. cat timp mai am disponibil booksterul :D.
Cred ca daca voi pleca de la firma la care lucrez acum cel mai mult voi regreta faptul ca nu voi mai avea acces la biblioteca Bookster. :( Si dupa aceea bineinteles ca imi vor lipsi colegii de care m-am apropiat asa de mult, nici ei nu banuiesc cat de mult reprezinta si cat de mult m-au ajutat in integrarea mea intr-un nou oras pe care mi-am dorit sa-l descopar. Dar sa lasam asta deoparte si sa revenim la carte. Este o carte care cu siguranta este apreciata de iubitorii de carti politiste. Daca ai vazut filmul, nu o sa te mai impresioneze asa de tare, doar daca erai fan inrait, asa cum sunt eu :).
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...