elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 august 2019

3/9 Maraton

Astazi va voi vorbi despre maratonul 3/9 pe care mi-am propus sa-l fac saptamana trecuta de Luni, 12 august, pana ieri - Marti, 20 August.

Ce presupune acest maraton? Ei bine mi-am propus sa citesc 3 carti in 9 zile.
La inceputul acestui maraton aveam deja 3 carti pe care le citeam:
1) Ma numesc Rosu ~ 47%
2) Pustiul celui de al 9-lea cer ~ 62%
3) Ulise < 5%
4) Tatal celuilalt copil 0%
5) Ceahlaul 0%

Asa ca pentru ca rezultatul maratonului sa fie reusit a trebuit sa citesc trei carti, fie din cele incepute fie din cele pe care le aveam in plan.
Mai am inca trei carti pe care le-am imprumutat pentru o luna si pe care trebuie sa le finalizez cat mai repede asa ca au fost candidatul perfect pentru acest maraton:
- Tatal celuilalt copil
- Swann (In cautarea timpului pierdut)
- Winnetou
Voi incerca sa ma abtin din a cauta carti subtiri din propria-mi biblioteca sa le citesc cum am vazut pe internet ca se obisnuieste la aceste maratoane :) .

Progresul pe zile este urmatorul:

Prima zi:
1) 51%
2) 72%
3) 2%

A doua zi:
1) 52%

A treia zi:
2) 74%
5) 16%

A patra zi:
2) 79%
5) 50%

A cincia zi:
5) 70%

A sasea zi:
4) 100%

A saptea zi:
5) 80%
1) 55%

A opta zi:
5) 100%
2) 86%
1) 58%

A noua zi:
2) 100%


Asa cum probabil ca v-ati dat seama din progresul pe zile rezultatul maratonului a fost reusit.

Indiferent de rezultatul maratonului, acest maraton m-a stimulat sa citesc mai mult si sa aduc un progres bun provocarii pe care mi-o propuneam la inceputul anului.
Avand in vedere ca mai sunt doar 4 luni si mai am inca multe carti de citit pentru a ajunge sa finalizez macar o parte din provocari (sper sa ating jumate din ele - dar vom vedea). Pana acum am reusit sa finalizez doar una (cea cu autorii din tari noi necitite de mine pana acum). Dar inca mai sanse sa le ating si pe celelalte - cel putin o parte din ele, asta daca nu voi intra iarasi in vreo stare de genul: "nu am chef sa citesc, nu am chef sa socializez, nu am chef sa fac nimic." care este foarte distructiva de altfel.
Cele trei carti citite de mine in timpul maratonului sunt:
- Tatăl celuilalt copil - Parinoush Saniee
- Ceahlăul: ghid turistic - Gheorghe Iacomi
- Pustiul celui de-al nouălea cer - Cristian Niculcea

Mai am inca 14 carti de citit pana la finalul anului asa ca voi mai organiza maratoane asa ca stati pe aproape pentru a vedea la ce fel de maratoane,  inventate de mine mai mult sau mai putin, am participat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...