elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

4 august 2019

Surisul Jaguarului - Impresii

Am cumparat cartea acum un an, mai mult pentru coperta colorata si pentru ca voiam sa-l citesc pe controversatul autor al "Versetelor satanice".
De asemenea o carte pe care o aveam pe lista de acelasi autor este si "Copiii din miez de noapte" si voiam sa o cumpar dar mi s-a parut prea scumpa si am ales una mai acceptabila pe la 20 de lei.
In cele din urma, cateva luni mai tarziu am primit aceasta carte (Copiii din miez de noapte) ca dar de despartire de la fostii mei colegi. N-am apucat sa o citesc, mi-am schimbat prioritatile (cred ca le schimb de 10 ori pe luna) in materie de lectura si n-am apucat sa o citesc pana acum.. Dar cu siguranta o voi citi, o am pe noptiera (alaturi de alte 20 de carti :)) ) si nu am de gand sa o duc in biblioteca mea de acasa pana nu o citesc.
Revenind la cartea pe care am citit-o, pot spune ca m-a impresionat un pic cartea. Stilul scriitorului e un pic diferit de ce am citit pana acum, se poate observa diplomatia unui fost om politic si felul in care incearca sa nu deranjeze dar sa puncteze neregulile unui regim politic rudimentar.
Am notat cateva citate care m-au impresionat prin adevarul crud pe care il ascund in spate.
E o carte usurica, in jur de 150 de pagini. poate fi o lectura de weekend, nu neaparat vesela, dar inspirata din fapte reale din istorie.
Sper ca v-am starnit curiozitatea si astept parerile voastre referitoare la aceasta carte.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...