elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

30 august 2019

Pustiul celui de-al nouălea cer - Impresii

Despre cartea lui Cristian Niculcea imi e destul de greu sa vorbesc, asta pentru ca nu pot sa fiu 100% obiectiva in privinta ei, datorita faptului ca il indragesc si urmaresc pe acest autor inca de la debutul lui literar.

Aparuta anul acesta la editura Datagroup, am asteptat cu nerabdare sa o citesc. Se anunta a avea un subiect incendiar si, mai mult a avea un personaj comun cu celelalte doua carti scoase de acelasi autor. In timp ce o citeam am realizat ca are trimiteri si la prima lui carte de poezii (Contuzii noetice - care de altfel mi-a placut tare mult). Mi-a placut mult faptul ca a creat aceasta legatura intre cartile lui si imi doresc sa aiba succes cu cartile pe care le scrie si sa fie la fel de apreciat si de alti cititori ai lui.
Nu mi-a inselat asteptarile, din pacate m-am apucat sa o citesc intr-o perioada in care aveam multe carti imprumutate si care trebuiau citite. Cred ca e o carte care se citeste foarte usor (fiind un thriller a carui actiune se desfasoara intr-o perioada scurta de timp) si nu ar trebui combinata/citita in paralel cu alte carti asa cum am facut-o eu. Sunt convinsa ca am scapat multe amanunte, dar daca vreodata voi avea timp la dispozitie cu siguranta l-as reciti.

P.S.: Cartea o gasiti aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...