elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

25 martie 2011

Oamenii marii - Impresiile mele

Este inca un roman frumos al lui Victor Hugo. Recunosc ca desi imi place enorm stilul de a scrie al lui, n-am reusit sa citesc prea multe carti. Ma voi interesa in viitor sa citesc ceva mai mult.
Ce as mai putea spune despre carte... Doar ca este impresionanta, si sacrificiul pe care il face Gilbert la final este suprem.
Imi amintesc comentariul facut de prietenul de la care am imprumutat cartea referitor la poveste. A zis ceva de genu' : "Un roman in care este pus in evidenta cat de usor isi schimba femeile parerile si promisiunile, iar baiatul la sfarsit se sinucide fara a-si mai acorda nicio sansa.".

Nu au fost chiar acestea cuvintele, dar ideea generala cam asta a fost. pe mine una asta m-a determinat sa citesc romanul cat mai repede.
Nu stiu daca neaparat este scoasa in evidenta ideea asta ca femeile sunt foarte schimbatoare. E adevarat ca ne revizuim uneori ideile despre viata, asta nu inseamna ca nu suntem de cuvant. Pana la urma fata din roman nu stie daca sau cat timp va mai trebui sa-l astepte pe Gilbert.
Va spun ca este un roman extraordinar, si daca nu l-ati citit inca nu mai stati pe ganduri. Este foarte interesant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...