elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 septembrie 2011

Calatoriile lui Guliver - Impresiile mele

Este un roman superb. Recunosc ca probabil trebuia sa-l citesc "long, long time ago", dar avand in vedere ca in fiecare dintre noi inca mai traieste un copil, sa zicem ca e bun citit la orice varsta. De mult timp n-am mai ras atat cititnd o carte. Nu stiu daca exista un film realizat dupa aceasta carte, dar este de-a dreptul superba povestea. Imaginatia autorului depaseste orice limite ale posibilului si imposibilului. Autorul tine legatura pe tot parcursul romanului cu cititorul, tinandu-l pe acesta in suspans. Eu sunt incantata pentru ca l-am citit. Lectura placuta in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...