elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

22 octombrie 2011

Domnul Vucea - Impresiile mele

Zilele trecute, facand ordine printre carti am dat peste cateva nuvele scrise de Barbu Stefanescu Delavrancea, asa ca m-am hotarat sa pun totusi si pe blog una dintre nuvele.
Delavrancea se numara printre scriitori mei preferati. Asta poate si pentru ca in copilarie nu descoperisem literatura universala, ci majoritatea cartilor pe care le aveam in micutza mea biblioteca era formata aproape numai din autori romani. Ma bucur pentru ca am crescut alaturi de ei, cu cartilor lor. Astazi, daca nu s-ar mai studia prin scoli sunt sigura ca nu s-ar mai citi autorii romani care au fost foarte buni odata, si cativa sunt chiar si acum. Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...