elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

16 octombrie 2011

O plimbare de neuitat - Impresiile mele

Am vazut cu cativa ani in urma filmul, si de atunci cred ca l-am vazut de aproape 10 ori si de fiecare data am plans. Mi se pare cea mai emotionanta poveste.
Am cautat cartea asta pentru mult timp, dar nu am reusit sa da de ea, asa ca atunci cand am dat peste ea intamplator cu ceva timp in urma nu am reusit sa rezist tentatiei de a o citi. Desi romanul difera destul de mult de film, este tot la fel de frumoasa. Este insa adevarat ca regizorul filmului a facut treaba buna. Sper ca v-am starnit curiozitatea celor carora nu ati citit-o inca pana acum si sper sa va faca mare placere sa o cititi. O zi buna si lectura placuta!

3 comentarii:

Cele mai populare postari din ultima saptamana...