elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

30 octombrie 2011

Fratii Karamazov vol 1 - Impresiile mele

De mult timp imi dorisem sa citesc cartea asta. O citise frate-miu si ma facuse tare curioasa. In cele din urma m-am hotarat sa fac si eu pasul asta, si iata primul volum l-am terminat. Desi cuprinde foarte multe descrieri si este o carte foarte greu de citit, povestea celor trei frati Karamazov si a tatalui lor prinde contur si este foarte interesanta, desprinsa parca din realitate.
Din alte referinte pe care le-am citit pe net al doilea volum pare si mai interesant. Desi nu l-am terminat de citit inca, vi-l recomand cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...