elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

5 ianuarie 2024

Noi, copiii din Bahnhof Zoo - Impresii

 A fost una dintre cartile pe care le-am ascultat pe Voxa. Nu auzisem de ea pana am gasit-o intamplator printre audiobook-urile de acolo. M-a cucerit inca de la primul capitol. 

Eu una o consider o carte "must read", poate chiar de studiat la scoala, in loc de multe alte romane cumva expirate din programa noastra scolara.

Trateaza teme precum relatiile cu familia, relatiile sexuale in adolescenta, dar mai ales, problema drogurilor la adolescenti. 

Romanul este foarte bine scris, firul epic curgand lin si o intriga bine inchegata. O carte pe care o recomand mai ales tinerilor. Cu mintea de acum recunosc ca mi-e mai usor sa disting intre ce e bine si rau, intre ce e periculos si ce nu, dar recunosc ca in urma cu 20 de ani as fi putut sa cad usor in patima drogurilor daca as fi fost pusa in aceeasi situatie in care a fost pusa Christiane, personajul cartii.

Sunt curioasa daca voi ati citit-o si care este opinia voastra.

Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...