elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

26 ianuarie 2024

Ultimul trandafir din Shanghai - Impresii

 Am cumparat cartea anul trecut datorita titlului si a numelui autoarei. Desi nu stiam nimic despre ea, imi suna a nume chinezesc si sincera sa fiu nu cred ca am citit pana acum prea multa lectura asiatica. Cum in ultima vreme sunt pasionata de filme asiatice(coreene, chinezesti si japoneze) am zis sa includ si in lista de lectura ceva din zona respectiva. Si intr-adevar nu a fost o dezamagire. Mi-a placut foarte mult cartea, desi ma asteptam la un final mai tragic, sunt totusi multumita ca toate s-au terminat cu bine. 

V-o recomand cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...