elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

1 ianuarie 2024

TBR Ianuarie

 Asa cum va spuneam in postarea anterioara am o lista de 12 carti de citit anul acesta. Nu stiu daca voi reusi sa citesc din ele, cate si pe care, dar sper ca macar o buna parte din ele voi reusi sa le parcurg. 

Ca multi altii, in prima parte a anului citesc mai mult si cu mai multa pofta. Deja din aprilie - mai, odata cu sarbatorile de Paste, motivatia si timpul petrecut lecturand scade. 

Anul acesta mi-am propus sa am si un TBR lunar. 

Pentru inceput imi voi propune doar 3 carti pe luna, asta e maximul pe care il pot duce avand in vedere ca am o casa de intretinut si un job de 9h+.

Cele trei carti pe care imi propun sa le citesc in Ianuarie sunt:

- Ultimul trandafir din Shanghai - Weina Dai Randel (am tras-o la sorti din cele 12 din TBR-ul anual)

- Gena egoista - Richard Dawkins (aleasa de sotul meu)

- Aleph - Jorge Luis Borges (imprumutata de la Bookster)


Avand in vedere ca sotul meu e un "om de stiinta", cu siguranta si in viitor imi va alege carti de genul "Gena egoista - Richard Dawkins ". Asa ca va rog sa-mi recomandati voi ceva  :D poate aveti o sugestie mai buna, mai pe placul meu. Ce ziceti? Va astept sugestiile in comentarii! Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...