elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

1 ianuarie 2024

TBR 2024

 Anul acesta imi propun sa citesc mai mult si mai ales sa impartasesc si cu voi ce mai citesc. In ultimii ani, din pacate m-am focusat mai mult pe cariera si mai putin pe blog, dar anul ce tocmai a inceput sper eu ca voi investi mai mult timp in pasiunea mea numarul 1 si anume lectura.

Asta e lista de carti pe care imi propun sa le citesc anul acesta:

1) India Secreta - Paul Brunton

2) Caderea Constantinopolului - Vintila Corbu

3) Romanul adolescentului miop - Mircea Eliade

4) Sase personaje in cautarea unui autor - Luigi Pirandello

5) Gambitul Damei - Walter Tevis

6) The Virgin and the Gipsy - D.H.Lawrence

7) Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday

8) Versete satanice - Salman Rushdie

9) Atomic Habits - James Clear

10)  4 ore- Saptamana de lucru - Timothy Ferris

11) Ultimul trandafir din Shanghai - Weina Dai Randel

12) Sanatatea creierului pe intelesul tuturor - Alexandru Vlad Ciurea


Voi ce carti v-ati propus sa le cititi anul acesta?

Un comentariu:

Cele mai populare postari din ultima saptamana...