elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

12 mai 2011

Alice in Tara Minunilor - Impresiile mele

Imi amintesc ca am citit-o prin generala. Imprumutasem cartea de la Iasmina, o prietena de-a mea. Mi-a placut enorm, este intr-adevar o carte foarte captivanta, mai ales pentru perioada copilariei. Fascinanta povestea lui Alice. De curand a fost realizata si o ecranizare 3D dupa carte. Este ok, dar in niciun caz nu depaseste cartea. Nu stiu daca o voi mai reciti vreodata, pentru ca e prea de copii povestea. Dar o recomand celor care mai sunt inca la varsta copilariei si vor sa citeasca o carte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...