elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

12 iunie 2009

Buna, tuturor!


Voi spune cateva cuvinte despre blogul acesta, sau despre ce se vrea sa devina!
Adevaratul meu nume nu este Sheherezada, insa motivul pentru care mi-am ales acest pseudonim este faptul ca sunt pasionata in a povesti carti, oricui este dispus sa asculte. Nu pot spune ca povestile, sau, ma rog, cartile, m-au salvat de la moarte propriu-zis, dar daca ar fii sa vorbim la figurat, pot spune ca ele mi-au fost de mare ajutor pentru "a trai". Datorita lor am ajuns sa iubesc viata, care nu mi-a zambit tocmai in fiecare zi. Datorita lor am ajuns sa imi doresc sa traiesc mai mult... vreau sa pot citi cat mai multe carti in viata asta. Ma gandesc cu mare teama la momentul cand viata mea va ajunge la sfarsit. Nu pentru ca mi-ar fii teama de lumea "cealalta", singura chestie care ma sperie e faptul ca atunci cand ma voi desparti de aceasta lume mi se va lua dreptul "de a citi". Asta e un adevarat iad pentru mine. Dar atat despre mine si povestea mea!
Va spuneam la inceputul postului ca va voi dezvalui cate ceva despre ce vrea sa devina al meu blog. Ei bine, iata ce am de gand sa realizez prin acest blog. Un loc de discutii libere despre carti, discutii libere, pe temele date de mine, insa nu numai. Sunt pasionata de lectura, insa nu am timp foarte mult pentru aceasta pasiune. Sunt doar o persoana obisnuita, care printre altele iubeste lumea povestilor, a basmelor, a legendelor, a cartilor.
Voi posta o scurta prezentare a cartilor rasfoite de mine, si voi accepta propuneri de la voi pentru carti bune "de citit".
Voi accepta comentariile voastre si sugestiile. Sper sa va aduca cel putin o placere la fel de mare ca a mea.
Cu mare drag,
a voastra Sheherezada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...