elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

30 iunie 2009

Laleaua Neagra - Amintiri legate de citirea cartii

Prietenul meu are o colectie foarte importanta si mare de carti pe care am inceput sa i le savurez. Mi-a adus in urma cu o saptamana o lista cu cateva dintre cartile bibliotecii lui. M-a rugat sa-mi aleg carti pe care sa mi le imprumute in vacanta de vara. Am fost impresionata de foarte multe carti, dar una mi-a atras cel mai mult atentia si anume aceasta carte a lui Alexandre Dumas. N-am mai citit pana acum nicio carte de Alexandre Dumas de al carui nume recunosc ca am auzit cred ca inca de la gimnaziu.
Aceasta carte, si anume "Laleaua Neagra" m-a facut sa-l iubesc. Sper sa mai gasesc carti de el prin biblioteca prietenului meu. Daca nu, voi cauta prin alte bilbioteci mai mari. Vreau sa citesc tot ce se poate de acest autor care m-a fermecat prin felul lui de a scrie.
In clasa a 6-a sau a 7-a stiu ca am citit o carte de vreo 200-300 de pagini in 3 zile. Ei bine, cu Laleaua Neagra mi-am batut propriul record si am citit-o in 2 zile desi ma aflu si in mijlocul sesiunii.
In prima zi am citit doar partea in care cei doi frati de Witt mor asasinati de popor. M-a dezamagit si credeam ca nu va fii atat de captivanta, insa m-am inselat.
A doua zi nu m-am mai putut opri din citit pana n-am terminat-o. Mi-am dorit sa aflu cum se va termina pana la sfarsit acest destin al Lalelei Negre, dar mai ales al celor doi indragostiti, Roza si Cornelius. Credeti-ma pe cuvant e de-a dreptul captivanta. Nu e nici prea mare, astfel incat sa ai timp sa te plictisesti si e plina de actiune.
Eu cautam cu mare inflacarare citate pentru blogul meu, insa nu gaseam... pentru ca e prea putina descriere. Iar atunci cand e, e de-a dreptul superba.
Daca ati mai citit alte carti de Alexandre Dumas, va rog din suflet sa-mi spuneti si mie titlurile pentru a le citi. Va multumesc!
Asta e aventura mea legata de citirea superbei si pretioasei Lalele Negre.
Tu? Ai amintiri legate de citirea acestui roman? Daca da, fa-ne placerea de a le impartasi cu noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...