elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

17 iunie 2009

Enigma Otiliei - Amintiri legate de citirea cartii

Despre Enigma Otiliei n-ar fi multe de povestit. N-am prea multe amintiri legate de citirea ei. Imi amintesc doar ca am luat o nota frumoasa la romana datorita acestui roman, si astfel ii sunt recunoscatoare domnului George Calinescu. E o poveste de dragoste dintre doi tineri minori... n-am inteles insa prea bine povestea asta. Pana la urma este o joaca? Sau ceva mai mult?

Foarte potrivit titlul: "Enigma Otiliei". Si pentru mine Otilia ramane o enigma, desi poate eu ar trebui sa o inteleg cel mai bine, avand in vedere faptul ca sunt cam de aceeasi varsta si pot spune ca am trait cam in aceeasi conjunctura cu ea. N-o pot insa intelege cum poate atat de usor uita de dragostea ei. Cum poate renunta la sentimente pentru partea materiala.

Pe de alta parte cred ca Otilia zace aproape in fiecare femeie tamara din lume, care este pusa la un moment dat sa aleaga intre sentimente si bani. Orice ar alege, femeia niciodata nu va fi inteleasa, ci din contra va fi aspru judecata.
Asta e parerea mea despre Otilia! Tu? Ai amintiri legate de citirea acestui roman? Daca da, fa-ne placerea de a le impartasi cu noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...